Oj då...

...jag kom av mig...jag skulle ju skriva av mig, haha. jaa just det! Mitt i natten, jomen visst, ja det ska jag också göra :)
Dagen har förflutit bra, semester javisst ;) gör allt jag kan och ingenting...eller nåt sånt. Känner lite stress över att börja jobba igen på måndag, ja det gör jag! Är väl alltid så när man varit ledig en tid?
Nu först har jag kommit till insikt eller vad man ska säga? Jag har återigen tagit upp det här med att rensa hemma, har alldeles för mycket "skit" som bara ligger här och tar plats och samlar damm.
Men rom byggdes inte på en dag, så jag tar lite pö om pö, när jag får lust och anfallen pockar på. Då är det bäst att passa på när det infinner sig ;) har ingen lust att samla på en massa saker som bara ligger här och skräpar mer.

Känner mig lite mer tillfreds efter gårdagens spådom i kristallkulan, jag känner mig lugnare och bättre till mods, om man säger så. Jag har tänkt en massa på allting, och så tänkte jag imorse...änglakorten... :O
Jag har helt enkelt inte haft tiden till dom, jag läste nånstans igår (jag googlade) att man skulle förvara dom i typ en trä ask för att dom inte skulle ta in alla energier runt om...? Jag har en jättefin trälåda i förrådet som jag skulle ta in, men...? Nä jag glömde helt enkelt att jag skulle ta fram den när jag var i förrådet och rota runt...hur blir det nu? Med korten...? Jaja jag får väl "rena" dom innan nästa användning :)

Ikväll har jag gjort en jättegod fläskfilé gryta med klyftpotatis mmmmm så gott! Har nu fryst in några lådor så jag har till matlåda i veckorna 2, inte för att jag ska ha den varje dag, men kan vara bra att ha då man är ganska så trött efter en dags arbete utomhus, 40 timmar i veckan :)
Nej nu blir det bara svammel, ska lägga mig nu och sova...så god natt därute, sov så gott ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0