Åter i bloggandet

Hejsan!
Jag har idag varit på besök i en nyöppnad butik här i stan, Själ & Hjärta. En liten mysig butik med massa fint att titta på, ljus, änglar, stenar, tarot kort mm. Och där blev jag spådd i kristallkula (mycket spännande och bra) Jag köpte också min första tarot kortlek "Budskap från dina änglar" så nu ska jag lära mig den! =)
Jag köpte den för att jag vart vägledd att jag skulle ta upp min "andliga" förmåga jag bär på. Och att jag också skulle börja "skriva av mig" för jag bär på så mycket inom mig, och jag behövde det? Jamen perfekt tänkte jag, senast igår tänkte jag på min blogg (så lustigt) och tänkte att jag kanske skulle ta upp skrivandet igen?
Ja sagt och gjort...I'm back! =) *vinkar glatt*

Ja mycket har hänt sedan sist, men tar väl lite i taget...
Jag mår bra och känner mig "pånyttfödd" kan man väl säga. Jag har fått ny energi och känner bara glädje i det mesta. Jag jobbar fortfarande på kyrkogården (3e säsongen nu) trivs jättebra med det. Synd att det bara är säsong och inte året runt, får ju bara jobba 6 månader från april till oktober. Något vinterjobb finns inte till övers för oss, det är ju synd för jag har hittat det jag vill och behöver jobba med för att må bra året om.

Nu har jag semester vecka 27-28 börjar jobba på måndag igen, 2 veckor sen en veckas semester igen. Vecka 31 då Classic car week är, då blir det Rättvik hela veckan. Trevligt ska det bli =)

Nu ska jag ta en paus, ska ta och läsa lite i boken som följde med korten jag köpte. Spännande =)
Ha en bra dag och kväll få se när jag dyker in igen.

Positiva tankar till er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0