Trött...

...det är bara förnamnet. Jag förstår inte vad som är fel?!
Är så förbenat trött hela dagarna och ingenting hjälper :question:
Skitjobbigt!!

Idag har jag inte gjort många knop ... heller ...
Jo, jag har tvättat 2 maskiner och hängt ut tvätten på bron,
luktar ju såå gott sen när man tar in.
Fast det tar lite längre tid nu att få tvätten torr, börjar ju bli så kallt ute.
Jo, sen har jag skickat iväg 2 jobbansökningar
HEJA Kicki!!!
Inget som stått på af´s sida, jag har bara skickat få se om det blir nåt :rolleyes:
Nu har jag tröttnat på att bara gå hemma och vara utan pengar,
så nu ska jag skicka till höger o vänster få se om nån vill ha mig.

Imorgon är det fredag igen? Eller vad är det för dag?
Blir ju helt dagvill när man inte har nåt att göra...
Jo det är nog fredag, var ju på hockey igår o då var det onsdag ja.
Träningsmatcherna är nu slut på hemmaplan i alla fall,
nästa helg den 17e börjar allvaret på riktigt.
Blir nog bra det här ska vi se ;)
Sett så bra ut på träningar och blev ju väldigt bra resultat igår
8 - 0 mot örebro :D
Mera sånt vill vi ha!!!

Nej nu ska jag ta och göra nånting att äta, får se vad jag hittar
i skåpen här.
Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0