Hockeyvärlden sörjer

Igår den 7e september 2011 dog ett helt hockeylag i en flygkrach
i Ryssland, laget Jaroslavl Lokomotiv där bland annat
sveriges bästa målvakt Stefan Liv omkom.
♥ Vila I Frid ♥
Så många unga människor med familjer och barn som bara är borta
i ett nafs, så hemskt och fruktansvärt!
Alla mina tankar går till deras familjer och nära ♥

Det får mig att tänka efter lite extra, jag låg och funderade igår
när jag lagt mig till sängs....
Vi är För bortskämda!!
Jo så är det, tänk efter en stund.
Vi tar varje dag för given, vi har allt man kan tänka sig.
Allt finns ju där, just nu, vi har mat för dagen, hus och hem,
familjer ( man, sambos - särbos, kanske barn ) mm mm...
Det finns ju de som inte har allt det här.

Vi klagar och gnäller på allt, är det inte för varmt så är det
för kallt, f*n vilket väder - det regnar eller snöar o.s.v
Ja Och??!!
Skiten kommer ju ner ändå, hur mycket vi än gnäller och skäller.
Visst är det så...?!

Själv är jag rätt glad varje dag jag vaknar till en ny dag,
jag tar varje dag som den kommer och gör något bra av den.
Tänk efter vad du har och ta hand om de dina och dig själv,
krama om dom du älskar Idag - imorgon kan det vara försent!!
Och kramas ofta, tala om för dom att du älskar dom - ofta!
Ingen kan läsa dina tankar.

Allt kan gå så fort, jag vet.

♥ Ta hand om er!!! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0