Strömavbrott

För ca en timme sen (i skrivandets stund) skulle jag till och fixa maten,
hade precis hällt i mjölk och det höll på att bli varmt *POFF*
Så var strömmen borta *gaah* :mad:
Så irriterande och det var nog borta ca en timme...
Haha! Här satt jag och var vrålhungrig och bara väntade...
och väntade... och väntade...men till slut så.
Trolig orsak var nåt träd som blåst omkull på nån ledning nånstans..
Puh! Ja som det blåser ute, stormstyrka nära på.

Pressenningen låg då kvar på forden...än så länge.
Frågan är bara HUR länge, och jag vet inte hur pass
snörena sitter heller, gamla och torra som snus.
Jaja, får ta och fixa det...en annan dag!
För nu vill jag ogärna vara utomhus, då blåser jag väl bort,
eller nåt sånt ;)

Nähepp, återgår till fejan igen ;)
Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0