Nattuggla ..

.. har liite svårt för att gå och lägga mig - varje kväll!
Förstår inte, men det är väl så när man inte har nåt ansvar - jobb alltså.
Då sitter man uppe och glor på tv till sena natta, sen blir det
FB innan man kan sova.

Jaja jag får skylle mig själv ; )

Annars då, ja inte hänt mycket sen sist jag skrev.
Bytte kylarslangen på forden så nu ska det väl gå bra i sommar
hoppas jag. Har väl inte varit några problem förut heller..
Men det övre som satt där innan svällde upp som en ballong
och det tyckte inte jag såg särskilt säkert ut =/
Blir ju liksom varmt i en V8a ; )

Till helgen ska jag iaf ut och ta första cruisingturen är det meningen.
Närmare bestämt orsa cruising. Hoppas det blir fint väder!
Annars är det väl inte så mycket som händer.
Höll på att glömma bort den här bloggen igen haha...
Kom på den nu att jag skulle in och titta och se jag hade fått en
kommentar på förra inlägget =)
Kul att ni kikar in igen!

Ska nog ta en rensning här kanske en regnig dag ... eller också inte ... ?!
Kanske kan va kul att ha kvar och kolla på, får väl se vad jag gör

*gäsp* oj där kom den, tror jag stänger ner för idag och
nattar mig...
Hörs en annan dag ; )

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0