Näst sista dagen

... på den här kalla, blåsiga maj månad.
Idag skiner solen emellan målnen som far i en väldig fart förbi.
Det är mest vita små bollar på himlen, så det ser inte ut att bli oväder.
Men det blåser likförbaskat kallt så man nästan fryser ihjäl,
har varit en sväng till pappa med en matlåda.
En sväng till graven och tittat till den, och till frissan och beställt
en tid för klippning *äntligen* :D
Luggen är såå lång så jag ser ingenting, risigt och eländigt
så nu är det dax! Lagomt och bra till vansbro cruising som är
på lördag.

Cruising förresten ... jag var inte iväg nåt i lördags till orsa :(
Jag hade bara ingen lust, utan pengar är jag också och ingen
som vill följa med eller hör av sig heller, så jag stannade hemma.
Tänkte att det var lika bra för i lördags var det rena vintervädret ute,
blåste så kyliga vindar så fy.
Det ska då vara varmt och sol om det ska vara nåt kul,
sen är det ju trevligt om nån ville åka med också.
Får väl se på lördag hur jag gör, är det ingen som vill följa...
alternativt köra, så åker jag banne mig själv till vansbro!!
Färdigt med det!
Orkar inte hålla på och ringa runt och tjöta på folk,
och så vill dom inget ändå. Jag har tröttnat på det.

Nej nu tror jag att jag ska riva ur sängen och byta och bädda
rent i den. Såå skönt sen när man ska lägga sig och sova i
renbäddad säng :P
Ha en bra dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0