Maj 2011

Hej svejs! =)

OJ säger jag bara... nu var det JÄTTElängesen jag skrev här... igen!
Har legat på nätterna och funderar på detta,
och idag skulle jag gå in här och titta... MEN...??
Jag kom inte ihåg lösenordet Haha!
Jag gjorde ett nytt, tur att det gick då ; )

Ja, våren... den har kommit av sig, tror jag.
Vi hade jättefint väder och varmt redan under påsken.
Och jag satt ute här i bara shorts och linne och solade.
Nu vet jag inte vad som hände, det har varit hemskt kallt,
regnigt och till och med åska =/
Men det har inte åskat så fasligt så jag varit rädd
( är åskrädd nåt så kopiöst )
Men nu tycker jag att det har varit fånigt med bara nåt enda
litet muller, långt bort *besviken*
Ska det nu ändå åska, så gör det ordentligt då och ladda ur
rejält då medans det ändå håller på!!

Från det ena till det andra ja...
Fåårrden är ute, besiktad U.A = Utan Anmärkning =)
Bara att tuta och köra 2 år igen nu då *härligt*
Lite småfix nu bara; Bytt kylarslangar, skruvat åt lite här och där.
( haft lite hjälp av en snäll granne )
Hade säkert fixat det själv, men det går så mycket fortare
med en som gjort det förr Haha .. ; )
Nu ska det bara fixas med en sak som ska sitta vid kylaren
så den inte blåser runt luften hej vilt..
Kylarkåpa, eller vad man ska säga ...
Får väl se om det finns nån som kan snickra ihop en sån också.

Ähsch ... eller nåt sånt.

Snart är första cruising häromkring, närmare bestämt orsa
Nästa lördag den 28e går den av stapeln.
Ska bli spännande och se om fåårrden sköter sig ; )
Innan man ska till vansbro helgen därpå.
Kul ska det bli nu när allt drar igång på allvar, så man kommer ut
och träffa trevligt folk och titta på fina bilar och kanske
en och annan av det manliga könet ... Haha.
Nej nu får jag ge mig.

Hoppas jag kommer igång med bloggandet igen nu,
känner ett stort behov av att skriva av mig både det ena och det andra!
Tusan jag som var så hejig på det här förut, fixa och dona.
Ändra och greja, det var ju roligt också...
=)

Tjosan!


Kommentarer
Postat av: Ullis

Så får du du ju inte glömma midsommar då vi ska köra en repris av förra årets lyckade midsommarfestande :-D

2011-05-19 @ 23:30:13
URL: http://raggarullis.blogspot.com
Postat av: Kicki

Nej Ullis vi får försöka ordna detta i år också =)

2011-05-24 @ 00:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0