Godmorgon

Kaffet bredvid och jag tittar ut genom fönstret och det är sol idag :D
Inte så blåsigt som igår, träden rör sig lite bara, skönt.
Då kanske man vågar sig ut idag då..
Inte så varmt ännu, endast 9 + grader, men det kanske blir under dagen.

Onsdag idag, tro vad man ska hitta på idag..?
Har ju nyss vaknat så jag har inte planerat nåt än.
Blir väl att stryka lite tvätt till pappa och åka och lämna det,
+ matlåda som jag gjorde igår till honom.

Trött på mitt hår är jag, har inte klippt mig på ett år tror jag :(
Finns ju inga pengar till det, men snart kommer ju skatteåterbäringen
DÅ jäklars ska här klippas... Och kanske färgas, får väl se vad
slantarna räcker till. Blir väl att betala räkningar som kommit efter
som vanligt... *suck*
Det är inte kul detta.
Blev ju tydligen inget job där jag var förra sommaren heller i år.
Jag visste inte När man skulle lämna in ansökan för jag inte sett
nån annons, och ingen annan heller har sett nån.
Inte ens arbetsfömedlingen..
Så jag lämnade in via mail för min skrivare har ingen färg kvar,
och då fick jag tillbaka tack för visat intresse :O
Ansökan skulle varit inne EN vecka tidgare *blaah*
Då får dom klara sig utan mig i år, så är det!

Nähej nu ska jag surfa lite sen blir det nog en dusch
och börja med det jag ska göra ;)
Så ha en bra dag där ute Vi hörs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0