Fredag ...

... och vi är snart ute ur Maj månad och det är kallt och ruggigt :(
Jag vill ha sol och värme NU!!
Har nog sagt det tidigare, men men ... önskar man och tjötar
tillräckligt länge så, kanske kommer den :)

Idag var jag ut och skulle kolla när båtarna skulle lyftas i plurret,
kl. 13 var det bestämt att det skulle ske...men...
Det blev nytt bud och skulle ske kl. 14 ca i stället då.
Vi väntade och väntade och ... väntade :O
Klockan vart framåt 15 då ringde dom och sa en halvtimme till ca.
Jag orkade bara inte vara kvar och vänta, dels var det kallt
och hade nyss slutat regna och jag var frusen och trött.
Sen ringde pappa vid 17 tiden och sa att nu var det sjösatt
och klart, dom hade kommit efter kl. 16 med lyftkranen.
Jixes vilken tur att jag inte var kvar, hade inte orkat bara sitta
där och inte ha nåt att göra.

Jaja, nu har jag precis ätit en bakad knöl med skagenröra, gott!
Nu tar jag lite vitt ( tre apor ) det är såå gott :P
Blir väl inte så många mer knop idag, antar jag. Är för trött
och orkar inte fundera än mer ut på nåt.
Förresten så har jag ju inga slantar heller så var det så bra med det!
Ja jag får väl se vad jag kommer på mer att skriva ikväll,
annars en annan dag... imorgon kanske...
Hoppas vädret är bättre imorgon, verkligen!
Då ska det väl ändå vara nog regnat hoppas jag. Har lite att
pyssla med innan om jag ska till orsa och cruisa nåt.

Trevlig kväll på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0