Solen skiner

Godmorgon!

Vaknat med skallebank och trött, tror jag sovit hårt inatt.
Det ser ut att bli en fin dag idag, solen skiner från en till synes
blå himmel. Gött! Tror jag ska ta en vända med forden idag,
ser inte ut som det blåser nåt ute idag.
Så det kanske blir en skön dag.
Igår blåste det småspik och var kallt som attan, usch!
Det var inte skönt att vara ute igår alls, hoppas det blir bättre idag!

Känner mig ändå vissen och nere idag, och ensamt, som vanligt..
Känns inte alls kul och känner mig less på det mesta =(
Men hoppas sommaren blir bra ändå, får väl se vad den har att erbjuda.
Förra sommaren kändes allt mycket roligare, av nån anledning.
Nu känner jag inte alls lika som då, får väl se vad det blir av det här.

Nä jag ska väl ta och försöka komma i nå kläder,
äta lite frukost och se om jag ska åka till pappa en vända.
Finns ju alltid något att göra där, trädgårdsarbete mm.
Glad att jag har han i alla fall, än så länge.
Hade inte klarat av nånting annars.

Ha en bra dag där ute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0