Torsdag och regn

Snart helg igen då, jixes vad fort tiden går och hösten är här.
Idag regnar det lite, eller gjorde nyss då jag klev upp.
Nu sitter jag här med min kaffekopp och försöker vakna till liv,
lite seg och trött idag. Beror väl på vädret antar jag.

Igår var det ju hockey igen, Mora mötte AIK hemma.
Gick inte så bra, blev 2 - 6 till bortalaget.
Men men, vi kommer igen ; ) såklart.
Men det var spännande från början till slut, tycker jag.

Idag vet jag inte vad jag ska hitta på, tror jag ska göra en
sväng till mitt gamla jobb och kolla läget lite.
Hälsa på lite, det var ett tag sen jag var dit nu så.
Ta lite fika med " gänget " =)

Känner mig lite vissen idag, ont i leder och rygg, brukar jag
inte ha... men det går väl över.
Är väl något med vädret säkert, skyller på det ; )
Sådär då var kaffet slut, i muggen alltså... ska väl ta och hoppa
i några kläder och göra mig redo för utflykt då.
Vet inte vad jag ska skriva just nu heller, huvudet har inte
kommit igång riktigt ännu ..
Får väl återkomma senare få se om det hänt nåt kul under dagen.



Så här fint blev det på kyrkogården häromdagen då jag
och pappa var dit och gjorde höstfint.
Ska väl kika förbi där idag och se om det står sig lika fint
idag, så det inte blåst omkull alltihop..

Ha en skön dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0