Ny vecka...igen.

Jaha så var det ny vecka igen då... I helgen var det lugnt.
I fredags satt jag bara hemma och pös med nån cider i lugn
och ro. Och i lördags var jag lite chaffis, blev inte så länge.
Var och hämtade ett gäng som varit på båtkryssning fredag - lördag.
Så dom var rätt seg när jag hämta dom, så det blev inte
alls sent. Hämta dom halv tio på lördag kväll,
och var hemma redan kl. 01. Skönt det, fast jag var rätt
inställd på att det " kunde " bli sent...eller hur man nu ser det.

Igår söndag, tvätta jag volvon. Tänkte slänga på lite vax också,
men det blåste så förgrymmat kallt så jag strunta i det.
Får väl ta det nån dag om det blir nå fint väder Och slutar blåsa.
Har varit skapligt fint idag mitt på dagen, sen kom det en rejäl
skur och börja blåsa igen >(
Tycker inte om blåst, inte alls kul att vara ute då...
Fryser gör jag också, känns som jag håller på bli snuvig..
Inte kul, men vad gör man...
Bara tacka och ta emot när det kommer.

Ikväll ska jag en vända på ljusparty, börjar ju bli dax för
lite ljusmys nu igen när det börjar bli så mörkt och trist
på kvällarna. Men jag har då inte råd att köpa nåt nu iaf,
men trevligt få komma ut lite iaf och träffa lite folk och göra
nåt annat en stund. Jag funderar på att kanske själv börja
med det där...jag får se hur jag ska och hur det funkar...
Ska ju ha plats också, och det är det ont om här hemma
i min lilla skrubb på 41 kvm... sucka.

Nä ska väl se om jag ska göra mig klar för avfärd snart,
bort till grannbyn och vända då.
Kom just bara på att jag skulle in här och titta till en sväng
och passade på att plita ner några rader...

Hur har Din / Er helg varit ??

Trevlig måndagkväll, önskar jag er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0