Måndag

Jaha så var det måndag igen då, veckorna går fort nu, tycker jag.
Har varit rätt fint väder idag men blåst lite småkallt.
Var trött idag och sov bort halva dagen, så dumt det blev då.
Hela dagen förstörd pga det, hade ställt klockan på 8
för jag tänkte gå upp och göra lite nytta, men det sket sig friskt.
Har gjort lite " måsten " här hemma idag, tvätt, disk mm.
Sånt som inte sköter sig själv, eller som den här berömda Inga
kan ta hand om. Hon är hopplös till och kunna rymma då det finns
saker som måste göras >(

Ja och nu blev det kväller, fort nog, bara för halva dagen
försvann i sängläge. Skämms på mig!!
Imorrn ska jag iaf upp tidigt, för jag Ska ner på fmma och
jobba lite, är det meningen och tänkt.
På onsdag väntar hemma match igen, Mora IK - AIK är det då,
och måtte det nu komma ner massa folk och hjälpa fram
våra duktiga killar. Och inte sitta hemma och glo på tv.
Satans elände med den där jäkla tv;n >(
Ja det är ju bra att dom visar matcherna på viasat sport,
som det nu blivit denna säsong.
Bra för dem som bor så långt bort att dom inte kan gå ner
till arenan, men då kan dom som bor rätt nära masa sig
ner till hallen, det är väl det minsta man kan begära iaf.
Inte f*n hörs det om man sitter hemma och glor!
Laget behöver stödet Live och inte hemma i en pösig soffa!

Jaja, nog om det. Jag ska då helt klart ner till arenan och
gapa mig hes som vanligt. För det är så himla kul att
se och vara med live!!!

Nä snart blir det väl tv soffan här, inte hockey dock.
Tror det var nåt på 5;an som jag skulle se...om inte annat
blir det csi kl. 21 om jag inte missminner mig.
Ha en nice kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0