Ljusparty

Då har man varit på ljusparty, det finns sååå mycket fint
man skulle vilja ha...men jag kunde hålla mig från att handla iaf.
Har ljus så jag klarar mig ett tag till som jag köpt förra
vintern, snålar på dom godsakerna ; )
Det var en trevlig kväll iaf, träffa lite folk och fika lite
och titta på allt fint och lukta på.

Imorrn är det tisdag 29e september...
Blir nog en sorglig dag det, mamma skulle fyllt år då.
=´(
Jag och pappa ska åka och fixa lite på gravplatsen inför
vintern, tända ljus och så.
Ska lägga dit lite enris och kanske smycka lite med rönnbär,
om det inte blir för plottrigt, får se hur det blir med enris först.
Kanske räcker med det också.
Usch vad tiden går fort, det är lite drygt 9 månader sedan
som mamma gick ifrån oss.
Känns konstigt alltihop och jag saknar henne enormt mycket,
lilla mamma ♥
Blir väl ännu värre närmare jul man kommer, antar jag.
Allt som hör till det o s v...
Vet inte vad man ska hitta på då...har ingen lust med det alls.
Blir väl att göra det vanliga, äta det som vi tycker om,
sen bara glo på tv och sörja.
Blaaah!!
Nej fy tusan jag vill hellre ha sommar, gillar inte detta med
höst och vinter längre...blir bara dystert kring helger och sånt.
Jaja det kommer väl en sommar igen, om än så långt bort....

Nä nu ska jag inte göra mer idag, har inte gjort många knop
idag inte. Varit trött och frusen hela dagen, är väl nå skit
i kroppen som inte vill bryta ut riktigt.
Det är väl sånna tider nu, förkylningar och skit.
Men har klarat mig än så länge, peppar peppar...
Hoppas det fortsätter så också..

Godnatt, säger jag nu.
Och sov så gott, när det blir dax.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0