Kul igår..

Igår var en kul eftermiddag och kväll =)
Jag och Marita var på kick off med "drakarna" på eftermiddagen,
det blev grillning och lite aktiviteter. Kul, kul.
Sen var det ju derby mellan Mora IK och LIF som vi vann
med härliga 6 - 3 ; )
Bra match från början till slut!

Sen var jag bara hemma efter det, har så dåligt med slantar,
och inte råd att gå ut på nåt. Så jag åkte hem.
Blev ju som vanligt det där med LIFs suportrar ..
Ska alltid gapa en massa fula glåpord och fåna sig,
tycker det är väldigt onödigt och omoget.
Men men det är väl så med de flesta...
Finns ju rötägg överallt.

Söndag idag, lite seg och trött men mår rätt bra ändå.
Ska bara ta det lugnt  har jag tänkt, åka in till mora
och handla nåt ätbart bara, sen hem och inte göra nånting.
Jo, jag ska väl göra nån mat...men sen blir det inte många knop.
Kanske ska in och jobba lite på fmma imorrn,
är ju lite kul att hjälpa till och göra något inte bara sitta hemma.

Nu ska jag ta och surfa runt lite, in på FB och vända..
Ha en bra söndag!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0