Rättviks marknad

Idag har det varit kalasväder, ja iaf soligt och ingen blåst.
Rätt så kallt men skönt att det inte blåste iaf.
Plockat ur lite skit ur volvon idag, hade en del som jag släpat
med mig efter flytten som mamma haft.
Vet inte vad jag ska med allt jag sparar och vart jag ska göra
av det, men svårt att slänga bort en del saker.
Måste bara få till en loppis nästa sommar, absolut!
Kan inte spara på alla saker, och vad ska man med allt till??
Man kan ju undra.

Men så är det väl så här, med mig, att jag sparar det en tid,
sen om jag inte använder det så slänger jag bort eller ger bort.
Önska ju att jag hade ett hus med flera rum så jag kunde
ta hem en del möbler jag vill ha kvar och har användning för.
Men men får väl se vart det bär iväg...

Idag var jag med ner till rättvik en vända, på marknaden.
Har ju inga slantar så det var bara som sällskap jag följde med.
Kul ändå... när jag kom hem ; )
Har blåst ur datorn från lite damm idag också...d v s
det var inte lite damm i den inte... huga.
Blev ett stort damm moln omkring mig när jag tog tryckluft
och blåste ur " lådan " lite fint...
Inte bra med så mycket damm där inte, kan ju börja brinna.
Fy fy!

Nä nu är jag trötter, tog mig en kall öl så jag somnar väl snart.
Dricker inte öl i vanliga fall...men nu fanns det sånt hemma så
varför inte...somnar gott sen ; )

Önskar fortsatt trevlig fredag och helg.
Hoppas det inte blir snö i helgen iaf...vill INTE ha det ännu.
Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Nanne

Ja, loppis skulle jag behöva ha också! Ska ju flytta från 4 r+k till 2 r+k! Gissa vad med grejer det blir över som jag måste bort med! Hualigen!

Kram

2009-10-04 @ 12:58:56
URL: http://anelou.blogg.se/
Postat av: Kicki

Det får bli en loppis i sommar, helt klart =)

KRAM

2009-10-21 @ 00:02:46
URL: http://fordgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0