Jaha är det min tur nu??

Känns som jag håller på bli förkyld på riktigt nu =(
Jag har klarat både det ena och det andra bra länge nu,
men ikväll känns det verkligen inget vidare.
Fryser har lite ont i halsen och snuvig...blaah, jag vill INTE!

Och imorgon onsdag 21a okt är det meningen jag ska med
på hockey till " knäckebrödslandet "
LIF vs MIK
Hoppas jag klarar morgondagen bara från snuvan,
vill egentligen inte åka, men några vänner ska iväg så jag ska
väl inte vara sämre jag då..
Sen är det ju så kul på våra resor =)

Jag har bloggtorka också, vet int va det är för fel...
Men det KAN bero på facebook, hehe.
Jag som inte alls skulle vara där, jag skulle bara in för att
se vad det var.....och nu är jag " fast " =/
Men jäklars kan man säga, ja ALLA är där och svamlar
om ditten och datten. Och där har man bra koll på vad
alla gör...haha lite lustigt det där.
Men är man med så förstår man säkert.
Sen har jag blivit antastad av speldjävulen >D
Det finns en massa roliga spel där på FB också så klart.
Och har jag väl börjat med sånt då är jag verkligen fast
i skiten, så e jag, tydligen.

Nä skulle verkligen behöva komma ut på nånting nu snarast,
jobb, träffa folk och inte vara hemma.
Jag har nog blivit mer eller mindre folkskygg tror jag...
Eller nä inte riktigt kanske, men lite så.
Jag har ingen lust med nånting, stänger in mig och blir inne
bara.
Klart jag är ut ibland, jag måste ju handla också.
Träffa pappa och gå på hockey är ju ett måste =)
Men resa bort nånstans skulle inte vara fel, ut på nåt kul,
festa, släppa loss...det händer ju inget den här årstiden.
" Pärlan " är avställd och inställd i garage och sommaren slut,
nu är det inget mer sånt heller =(
Fast det kommer ju såklart en sommar nästa år också,
om man nu får vara frisk och lever då...

Nä nu ska jag nog ta mig en banan och ett glas kall mjölk,
det är gott att somna på...
Gonatt för denna gång, få se när jag dyker in nästa gång.
Det blir väl rätt snart hoppas jag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0