Derby..

Jaha dagen D är kommen, första derbyt ikväll LIF vs MIK.
Är i gång att göra mig klar för avfärd till " knäckebrödslandet "
Fryser och nyser och har mig, har blivit snuvig över natten.
Suck...men än så länge är det inte så allvarligt,
hoppas det inte blir värre under kvällen bara.
Jag tröstar mig med, att det går över, nån gång =)

Betalat räkningar för att se hur mycket jag INTE fick kvar >(
Det är månadens lottdragning varje gång i räkningarna, suck.
Inte kul alls, hyran och lån först, sen får man lotta vilka man ska
prioritera först.
När jag jobbade för ett år sen, tiden går fort...
Då hade jag mer än hälften kvar då jag betalt allt, det var riktigt
skönt det. Då kunde man handla riktig mat och kanske unna sig
något man verkligen ville ha, som kläder man behövde eller nåt sånt.
Nu får man vända på varenda krona varje månad
och äta det man har typ, kan bara bli nudlar och hårdbröd nån dag.

Jaja, nog om tråkigheter!
Nu börjar hockeynerverna spöka och nervositeten går runt
i kroppen...gaah!
Måtte detta gå väl ikväll!
Hej för denna gång och ha en trevlig kväll!

HEJA MORA IK!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0