1a oktober

Inatt var det rätt kallt, tror det var runt 5 minus grader här.
Det var vitt av frost på backen imorse, fyy tusan.
Det kommer för fort allting jämt, man hinner inte med,
men men bara att inse fakta att nu e de höst.

Jag ställde iaf in forden i garage igår och ställde av den,
nu är det slut på säsongen för i år =(
Lika trist varje gång att ställa undan pärlan, saknar den
här hemma på sin parkeringsplats.
Men det är ju såå roligt när det blir framåt april och man
går och längtar tills man ska ta ut den igen.
Få sätta i nyckeln och brumma igång V8 an och glida
ut ur garaget och glänsa =D
Usch är det inte sommar snart...?

Ikväll är jag lite trött och seg känner mig inte alls nå
uppåt, är trött på så mycket och vill knappt ingenting.
Vill bara bädda ner mig i sängen och inte gå upp nåt mer.
Fixade in räkningar igår och blev såå less, ligger på minus
just nu, det är såå roligt NOT.
Ska skicka kassakort imorrn sen tar det 2 veckor
innan det kommer nåt mer, som bara ska ta slut på
räkningar =(
Varför finns det räkningar??
Usch det är bland det tråkigaste som finns när man inte får
 några pengar kvar, och alltid när man inga slantar har..
så är det ALLTID slut på ALLTING hemma >(
Typiskt...
Nä fy f*n för att vara arbetslös och ensam!

Imorrn e de fredag...igen. Rättviks marknad e de också.
Och inga slantar har man...typiskt!
Ska väl ner imorrn en vända ändå, vara sällskapsdam bara.
Har ingen större lust, men så ville väl pappa ner också
så vi åker med en ner och vänder då.
Då får man iaf ut och se nåt annat en stund då.
Hoppas det blir bra väder iaf, för annars stannar jag då hemma.
Och på lördag är det hockeydax igen, på hemmaplan nu
möter Troja / Ljungby.
Hoppas dom skärper till sig nu, Mora, och börjar vinna lite igen.
Men men det är ju bara början än så, får hoppas det
vänder snart.

Ha en trevlig fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0