Praktik..

Oj...det var ett tag sen jag skrev, ser jag...så det kan bli =)
Jahaja, vad händer...? Hmm, nu kommer jag inte ihåg
vad jag skulle skriva här. När jag gått till sängs kommer en massa
tankar, och funderingar...Det ska jag skriva, tänker jag.
Men så när jag kliver ur sängen är det som bortblåst...
Konstigt...
Jaja, det beror säkert på att när jag vaknar och börjar dagen
med en kopp kaffe vid datorn, läser tidningar mm.
Då är det borta...

Nåja, jag fick iaf en praktikplats, för det fick jag lov att fixa,
enligt AF. Då fixa jag det på Mora IK och FMMA,
tänkte jag är ändå där och ränner stup i ett.
Och pappa är ändå där och "jobbar" så jag tänkte de var like fan
om jag inte också skulle va där då.
Så nu är jag där, måndag - fredag och har iaf nånting för mig.
Kul är det iaf, för jag kan inte vara still 5 minuter..
Är och städar en massa olika, som typ kolla kiosker,
pressrum mm varje vecka.
Ska också vara i restaurangen vid lunch och hjälpa till
med disk och plock.
Blir inte en lugn stund på dagarna, för det händer hela tiden
nånting som måste göras =)

Idag tog jag en lite för lång sovmorgon så jag fick ont i skallen,
och var illamående en bra stund.
Inte kul då man är ledig och tänkt göra en massa man annars inte
hinner med i veckorna.
Så kan det bli.

Nu väntar iaf sängen på mig, känner mig rätt trött efter kvällens
match som slutade 2 - 5 till bofors...
Mora verkar vara mer rädd på hemmaplan än borta...
Värdelöst känns det som ibland.
Nåja bara att bita ihop och komma igen,
 så e det!

gonatt för denna gång..

 ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0