Veckan som gått

Känner mig helt slut och trött som ett as, denna veckan har
jag varit och packat en massa i pappas lägenhet.
Vi har bara kommande vecka kvar så måste allt vara klart =/
Känner mig jätte stressad, och jag packar och packar och
det tar aldrig slut, tycker jag.
Nu har jag ledsnat ur på det här så jag bara packar och packar,
orkar inte rensa mer nu.
Jag fattar inte var allt kommer ifrån = (
Usch!
Ja, sen när det här är klart ska det börjas i stugan och rensas där
också, en massa massa grejor precis överallt.
Blääh...hoppas jag orkar med bara, och pappa med för den delen.

Igår var jag dessutom och fixade med volvon, den börjar så smått
få ett liv tillbaka igen, efter att nästan ha tappat bakaxeln...
Nu är den som ett lapptäcke under överallt.
Jag låg under bilen hela dagen igår och kleta på underredsmassa
överallt där det blivit lagat.
Och det var som sagt inte bara ett stället det inte.
Men nu så är det nästan klart med den, idag ska jag dit och
fortsätta med resten, i skuffen ska det bytas en golvbit.
Och även där kletas på lite mera kladd.
Sen städas ur innuti och sättas i stolar med mera.
Sen så ska det väl vara klart och hålla nåt år till,
hoppas jag...
Vill inte ha nån annan bil, älskar min fina volvo...
Men det ska väl gå besikta den till våren sen får jag se
om jag kanske måste se mig om efter en annan bil = (

Jag har såå dåligt samvete för att jag slarvat och tvätta bilen i vinter,
men eftersom mamma var så dålig och illa därann så
prioriterade jag henne framför allt annat, så klart.
Nåja, nu är det som det är och bilen återgår i trafik snart igen = )
Det känns iaf rätt så bra nu.
Nä nu ska jag ta och klä på och åka iväg och grejsa med bilen
så den blir klar att ta i bruk igen ♥

Önskar er en trevlig fredag och en skön helg!
♥ KRAM ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0