Onsdag

Solen skiner idag, så skönt, känns lite bättre idag.
Tänker tillbaka på lördagen, det var en jättetrevlig och kul dag / kväll.
Kom att tänka på en sak då vi var på " Babs " och skulle äta lite
innan vi skulle dra iväg till leksand.
Vi stog där och hade beställt mat och väntade på den,
så kom en liten tjej förbi och tittade på oss och sa till sin mamma;
- Mamma, det är påsk kärringar här!
= D Haha, det var faktiskt lite gulligt = D

Nu på lördag den 9e är det veteranmarknad i hemus,
sen är det traktor / grolle träff här i bonäs också samma dag.
Jag ska till hemus iaf och kika lite och se om jag hittar nåt kul
i klädesväg, nu har jag blivit riktigt 50 - tals biten tror jag.
Men det är ju så kul, jag blev faktiskt riktigt avundsjuk på en tjej
jag träffa i leksand som hade köpt en sån snygg klänning där för
70 kronor endast, den var ju också prickig = )



Skulle också vilja haft den...men jag hittar väl något nånstans
om det är meningen att jag ska det.
Det var väl inte meningen att jag skulle ha just den då.
Jag har en här hemma med mindre prickar på, som jag ska se om
jag kan sy om på nåt vis, lite trång är den.
Jag har haft den i yngre dagar, men men...
Det är bara det att jag inte riktigt vågar sätta saxen i den,
eller sprätta upp sömmarna, då vet jag inte om jag får ihop den igen = /
Jag ska ner till en tjej på mora som öppnat en second hand butik
idag tänkte jag, med den klänningen och några till.
För att få lite tips om hur jag ska göra...får se om jag vågar sen då.
Den ligger i en källarlokal ovanför kajen i ett gult hus där,
och hon öppnade i lördags, den 2a maj, så hon har väl inte riktigt
kommit igång ännu.
Butiken heter " Back To Me " och hon ska väl hjälpa ungdomar att
ta vara på och våga göra om kläder, är det väl meningen.
Kul att det dyker upp lite sånt där, det är rätt så " inne " med det nu.

Nä, nu ska jag hoppa i duschen, sen iväg med klänningarna
få se om jag får nå bra tips om hur jag ska göra...
Hoppas ni får en skön och fin dag!
♥ KRAM ♥
Och sköt om er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0