Ny vecka, nya utmaningar

Så var ännu en helg avklarad, var till hemus på veteranmarknad i
lördags på dagen. Sen blev det fest på kvällen, var till Anette på
grillparty, det var riktigt trevligt och kul = )
Många var där så det var kul.
Jag tog cykel dit, lugnast så och inte så lång bit heller.
Jag kom väl hem frampå morgonkvisten nån gång,
det började ljusna ute iaf...så klart hehe.
Men har man roligt så varför åka hem då...?!

Igår var jag såå trött och slut så jag orkade inte göra ett skvatt.
Låg mest hela dagen och bara sov, behövde väl det antar jag = )
Nu väntar en ny vecka och nya utmaningar.
Min volvo är fortfarande på lagning så jag vet inte när den blir klar.
Saknar ju min söta volvo, så klart.
Men men, den börjar iaf få tillbaka livet så smått.
Stackars min volvo = (
Nåja, sånt som händer...
Har ju inte haft så mycket tid att tvätta och hålla efter den i vinter,
som jag annars brukar göra.
Mamma fick ju all min uppmärksamhet så klart och jag
prioriterade henne före allt annat förstås.
Så då gick det som det gick med volvon, rosten tog hårt på den,
och har det väl börjat så fortsätter det ju bara = (
Tråkigt sånt där...men men nu är den på väg att bli hel igen iaf.
Och det känns ju bra, så här långt.

Idag ska jag in till mora och försöka plocka lite igen,
börjar kännas mer och mer stressigt nu.
Bara den här månaden ut nu sen måste vi vara ute ur den lägenheten.
Men det ska väl gå, måste ju gå.
Så länge vi får vara friska så går det nog bra.
Ibland känns allt bara så tungt och jobbigt, och när allt bara går
emot en, så blir det rejäla djupdykningar emellanåt.
Men det ska väl bli bättre snart hoppas jag.
Vi får väl pusta ut lite mera sen när det här är färdigt,
så får man ta tag i nästa projekt sen...
Stugan...massa saker där också...phu!

Nu ska jag ta en dusch sen iväg in till mora.
Ha en bra dag!
♥ Kramar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0