Helg...

Tiden går fort, hinner inte med mig själv känns det som...
Veckan som gått har bestått i att packa, rensa och bära grejor
hos pappa. Vi måste vara ute ur lägenheten den här månaden,
så det är lite mycket att stå i just nu.
Känner mig otillräcklig för allt och alla inklusive mig själv just nu,
känns som jag inte hinner med allt jag vill = (
Är rätt så trött och slut på kvällarna och finner inte något att skriva
om här i bloggen heller...känns ganska meningslöst att sitta här
och skriva en massa om bara tråkigheter hela tiden också.
Vet inte om jag tappat lusten totalt för det här,
Vad är meningen med en blogg egentligen???
Ingen aning faktiskt, det är snart ett år sedan jag började med
det här med att blogga, tänkte att jag skulle testa och se vad det var bara.
Augusti tror jag det var 2008 jag började, sedan har det väl bara rullat
på sådär. Skriva och tjattra är jag bra på, kan väl skriva hur mycket
som helst, egentligen...
Men till Vad för nytta??? undrar jag = /
Det är mycket jag haft funderingar på att skriva om och blogga om,
men vet inte riktigt VAD??
Försökte väl att få igång nån sorts " tråd " för oss tjejer om ditten
och datten...men det var ingen som visade nåt intresse för det då.
Tänkte att det kanske kunde vara något, vi behöver väl alla
" nån " att tjöta med sådär ibland.
Få ur oss en del om allt möjligt och omöjligt.
Nä vet inte jag, ska nog ta och slå på tv;n och se om det är något
där som tjötar om nåt eller så.
Ha en bra kväll och söndag!
Hej hopp...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0