Fyy vilken vecka = (

Nu är allt emot mig känns det som, bara jävelskap hela tiden = ' (
Inte nog med det så är min volvo trasig...suck...bakaxeln höll nästan
på att falla av, skit också min älskade volvo = ' (
Snart orkar jag inte ta mer elände, nu är jag riktigt less på allt!

Inte nog med det så har datorn börjat spöka och krångla,
jag blir galen på det här. Stängde av strömmen till den imorse,
utifallatt det skulle bli nå åska,
den funka perfekt imorse, sen när jag kom hem och skulle starta
den, då var det inte ett liv i den... morrrr > (
Vad är det för fel på allting??
Jag fick lov att byta tillbaka till det gamla tangentbordet och musen
från det trådlösa, och nu fick jag igång skiten igen...
Trög och slö musjävel och tråkigt tangentbord = ( bläääh!!
FAN säger jag...
Och när jag väl fick igång och kom in i datorn,
så stog tid och datum på 01.45 den 2a februari 2002..
Vilket skämt = O

Orken håller på ta slut, snart skiter jag i allt = ' (
Vad har jag gjort världen för ont nudå??
Orkar inte skriva mer, känner mig bara orkeslös och ledsen.
!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0