Djävlar i min låda

Förlåt men måste avreagera mig...

Natten till idag och dagen idag har varit jobbig och ledsam,
allting ska gå emot mig nu verkar det som = ' (
I onsdags, dagen före sista april, fick jag ersättning från a - kassan
som inte alls skulle räcka till alla räkningar jag hade.
Bara det är jobbigt nog, fick hjälp av min ömma fader då så jag
skulle fixa detta denna månad...jobbigt nog det också...
Det känns inget bra alls men vad gör man...?
Då skulle jag iaf sätta in pengar till mitt konto som jag har i
dalarnas bank...jag kuta runt i alla banker på mora eftersom
dalarnas inte har kontant hantering på sitt kontor > (
Suck!!
Ja, då var jag först in på sparbanken, dom skulle ha 150 jävla kronor
för att jag skulle sätta in pengar på mitt eget konto
VAA?? sa jag, ska jag betala för att sätta in pengar på mitt eget konto???
Glöm det, sa jag och gick till nästa...Nordea, ja där skulle dom också
ha betalt...?! Men va f*n också...
Kuta in på dalarnas och fråga hur jag skulle göra nudå.
Då fick jag gå till city kiosken och sätta in pengar där, för dom hade
inget avtal med några banker om sånt...
City kiosken skulle bara ha 29 kronor...jaha de va väl ganska ok då.
Jag måste ju få in mina pengar eftersom jag ska betala räkningar,
så jag tänkte det är väl lugnt och inne på måndag ( igår då )
Men nähe du, har kollat flera gånger om dagen...inga pengar.
Och inte idag heller...ner på kiosken och kolla,
men dom kunde inget göra och inget var fel, har ju kvitto på det iaf.
In på dalarnas och bråka för nu har det dragits en massa från
mitt konto så jag stog på minus + att dom tagit övertrasseringsavgift...
Jamen tack så jävla mycket då! > (
Är det mitt fel att pengarna inte kommer in, eller?
Ska detta vara 2009 och man inte ska kunna få in pengar i tid,
då det går så fort och föra över pengar från konto till konto
på internet??????
Jävla system dom för...Ja nu e pengarna inne iaf, tur för dom det
men tror jag ska flytta allting nån annanstans istället om det ska
vara så innihelvetes svårt att få in pengar utan krångel hit och dit.
bla bla bla...

Så idag har jag varit allt annat än uppåt, ledsen och nere, bara för allt
ska vara så komplicerat jobbigt hit och dit med sånt här.
Inget kul att vara arbetslös längre heller, jag VILL ju jobba,
och kunna betala för mitt uppehälle, I TID helst!!!
Vet inte hur mycket mer jag orkar ta, saknar mamma också så
oerhört mycket, och jobbigt är det med allt som måste göras nu.
Packas, rensas och flytta grejor...suck = ' (
Jag vill hellre ha min mamma här hos oss, min lilla mamma ♥

Och så när jag kom hem ikväll så dammsuga jag överallt,
och så skulle jag vara seriös och dammsuga ur datorn från en
massa damm som samlas där inne i plåtlådan.
Ja, sen när jag skulle starta datorn, så starta inte den heller,
till råga på allt skit.
Jag tänkte nu jäklar har djävulen tagit allt i besittning och ska
bara jävlas med mig > (
Oj oj oj...allting finns ju i den där burkfan.
Fattades bara det också...jag höll på bli tokig här på riktigt,
och kasta ut vederbörande på gatan.
Ringde grannen, och medans jag gjorde det så startade datorn
plötsligt av sig själv...jag gapade stort här...
Konstig manick det där = O
Nåja, nu verkar den funka iaf...får jag hoppas.
Hela livet är ju där i den där saken, skulle inte klara mig utan den.
Ibland undrar jag hur klara man sig förut, innan datorn kom??
Den där saken kom in i våra liv och förstörde allt,
nu har man knappt nå liv utan den där = (
Vart är vi på väg?

Näe, nu ska jag ta och lugna ner mig framför tv;n en stund
känner mig helt mör i huvet efter dagens utmaningar.
Hoppas eran dag varit bättre!
♥ KRAM ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0