50 tals kväll

OJ OJ så härligt att vakna upp åter en dag och se att solen
skiner från en blå himmel = D
Vad glad jag blir, det är så skönt nu att det äntligen är slut
på den tråkiga, mörka, kalla vintern som varit.
Och att vi går mot sommar, värme och ljusare längre dagar.
Det riktigt spritter i kroppen och benen blir fulla av spring...

Idag är det då äntligen dagen kommen, då vi ska dra iväg till
leksand och 50 tals kväll, åå så roligt det ska bli.
Vid 6 tiden ikväll ska vi samlas på kajen och åka gemensamt
neråt, så roligt att vi blir några bilar som gör sällskap.
Jag har iaf fått i ordning fåårrden nu så det ska vara klart
att bara åka, bytt olja + filter igår också.
Så nu är mycket nytt och bytt i bilen = )
Så nu är den säkert glad och nöjd hoppas jag.
Värme finns det nu också, så vi ska då inte behöva frysa inatt
när vi ska hem, det känns tryggt.

Nu blir det fika här sen ska jag ut och ta av " mössan " = kapell, på
bilen, sen ska den få sig en liten tvätt och så är allt klart.
Sen ska jag väl få mig en tvätt jag också och göra mig klar,
Sofia kommer vid 3 då vi ska ner och fixa frisyrer på
salongen ; )
Kan bli kul det här...hehe...bilder kommer att dyka in här,
kanske imorrn eftermiddag då jag vaknat till liv igen ; )

Önskar Er en riktigt skön dag och hoppas ni får en trevlig kväll,
ska jag ha iaf = D

♥ Kram på er ♥
Och sköt om er!!!


Kommentarer
Postat av: Nanne

Ja, du kommer garanterat att få roligt!

Keep cruising!

kram kram

2009-05-02 @ 13:10:54
URL: http://anelou.blogg.se/
Postat av: dorran

hade du skoj i läxand ?? hörde det var skapligt me folk iaf

2009-05-04 @ 10:32:03
URL: http://diezeldoriz.blogg.se/
Postat av: Kicki

Svar till dorran

Japp det var helkul i lördags = D

2009-05-04 @ 10:38:35
URL: http://fordgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0