1a maj välkommen

Fint väder även idag, solen skiner från en blå himmel = )
Igår blev det grillning det var smaskens, sen blev det en tur
till våmhus och hälsa på Sofia m familj och alla andra som var där.
Jätteskoj och fin stor brasa som värmde gött hade dom gjort = )
Känner mig lite halvseg idag, faktiskt...men är då uppe iaf.

Nu ska jag dammsuga sen blir det att stryka kläder inför morgondagen.
Nu är det nära till att få åka på 50 - tals kväll,
så kul det ska bli = D
Det får bli vit blus och kjol med svarta prickar på,
har sån beslutsångest och vet inte vad jag ska ta annars...
Men det blir säkert bra så det duger för kvällen ; )

Hoppas ni hade en trevlig kväll igår för det hade då jag iaf,
blev rätt så lugnt och trevligt att ut och kika lite och träffa
trevliga människor.
Vi hamnade på " klubben " igår också där var det mycket folk
och något band som spelade, kommer inte ihåg vad dom heter..?
Träffa på Nanne där också = )
Jättekul!

Jag önskar er en trevlig 1a maj dag, nu ska jag fixa lite här hemma.
Ha det så gott ♥


Kommentarer
Postat av: Nanne

Ja, jag hade jätte roligt! Kul att komma ut lite och träffa folk. Träffade på flera som jag inte sett på "hundra år". Det var kul att träffa på dig också. Massor med kramar

2009-05-01 @ 11:38:58
URL: http://anelou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0