Utmaning

Utmaningar är kul =)
Jag har blivit utmanad av Lisso

Regler: Det här är svårare än du tror! Kopiera detta till din blogg, utmana 5 personer och berätta det för dom.
Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn!
Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord!
Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma ord som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort.
Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar!
Lycka till!

1. Vad heter du?: Kicki
2. Ett ord på fyra bokstäver: Kaka
3. Flicknamn: Karin
4. Pojknamn: Krister
5. Yrke: Krukmakare
6. Färg: Klarblå
7. Klädesplagg: Kjol
8. Mat: Köttfärssås
9. Sak i badrummet: Kran
10. Plats/stad: Karlstad
11. En orsak att vara sen:  Kaos
12. Något man skriker: KÄMPA MORA ;o)
13. Film: Kellys hjältar
14. Något man kan dricka: Kaffe
15. Band: Kizz
16. Djur: Katt
17. Gatunamn: Karlavägen
18. Bil: King Cab
19. Sång:  Kärlekens hus
20. Aktivitet med mer än en deltagare: Kurragömma

Jag utmanar: Sofia, Madde, Susanne... och vem som helst som känner sig manad! =)


Kommentarer
Postat av: Susanne

Meen jag kan jue inte kopiera... gills det att jag gjort det här på facebook???? ;-) Du kan läsa där om du finns på facebook.....

2009-03-05 @ 20:16:28
URL: http://lights.webblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0