Trött och huvudvärk =(

Vaknade med stans huvudvärk i morse och var trött som ett as =(
Men men, det är inte värre än det går över, så tänker jag.
Börjar kännas lite bättre nu faktiskt, skönt det iaf.
Har varit in till pappa en vända idag, var ner till stugan en sväng bara.
Fikade och åt korv, har varit hemma ett tag så nu ska jag diska
efter maten. Sen blir det nog inte så mycket mera idag.

Har Ni ätit några våfflor idag då???
Jag orkade inte göra nåt sånt idag, var inte nå sugen på det,
eftersom jag inte mått så bra idag...får se en annan dag.
Kallt har det varit idag också, den här vintern verkar aldrig ta slut =(
Nu får det banne mig vara nog, snart. Nu är jag trött på den här
jäkla vintern >(
Men det verkar som att det ska hålla i sig ett tag till, kyla och
kanske mer snö...suckar tungt.
Det var en envis vinter som inte vill släppa in våren och värmen.
Jaja, det är bara att tacka och ta emot, inget man kan påverka ändå.

Nähe, nu ska jag ta itu med disken sen hänga tvätt.
Får se vad som händer sen då om det är något bra på tv,
eller om jag ska kolla på nån film kanske...
Ha en bra kväll ♥ trots envis kyla och snö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0