Torsdag

Jahapp, torsdag igen då och snart helg...igen. Fasligt vad veckorna
går fort, hinner knappt med. Känner mig såå trött idag,
kunde inte somna igår,
mycket tankar och funderingar i huvet ibland som bara snurrar runt.
Nu är iaf hockeyn slut så nu kan man göra något annat istället,
som att invänta våren på riktigt. Snön ska bort och bli varmt så jag
kan ta ut min " darling " och pyssla med den och göra den redo för
sommarens cruisingar =D
Börjar klia lite i kroppen nu att få starta i V8an och köra ut den
från sin vinterförvaring, dammsuga den inuti, tvätta och putsa och dona.
Ska bli riktigt skoj när den dagen kommer...och det blir till sista april.
Hoppas bara snön är borta då, den veckan, jag har ju ingen värme
i den heller, så det får inte vara för kallt.
Nåja det ska väl gå hoppas jag.

Jaha, vad händer idag då?
Jag har inget planerat mer än att jag ska åka och handla,
skåpen ekar tomma här just nu, så det behövs fyllas på av
både det ena och det andra. Mest det andra, haha...
Äter väl inte så värst mycket heller nuförtiden, ibland så kan jag
köpa något jag tycker jag vill ha, men sen blir det inte uppätet,
så det blir till att slänga när det legat länge nog, och börjar
nästan morra åt mig i kylskåpet =/
Hehe...
Tror faktiskt jag ska ta en sväng till badhuset också och insupa
24 minuters sol =D YeS härligt, det ska jag helt klart göra
innan jag åker hem igen...

Ute är det en par 3 plusgrader och slaskigt väglag...
Trist egentligen om man ska ut och promenera eller så,
ska man ha gummistövlar på då tro ?
Det blir nog halkut det och gå med sånna på fötterna,
drygt för benen också...jaja skönt ändå att det börjar droppa
från taken och bli lite varmt när det varit så kallt i vinter.
Nä, Nu ska jag klä på mig och åka in till Mora och handla lite.
Ha en bra dag, Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Susanne

Tack goa gumman och du är såå duktig du också.. Förstår din längtan efter vår, härligt att höra mullret och hänga ut armbågen genom fönstret ;-)

Du har ändrat din blogg.. snyggt värre måste jag säga. Ska ta tag i min jag också när jag blir hemma själv och få ha dumburken för mej själv!

Kraam på dej och sköt om dej.

2009-03-05 @ 11:53:03
URL: http://lights.webblog.se
Postat av: sol madda

Ja det är nog sverges nya blivand ingo ! hihi

eller vad det nu blir. Tänk om han blir en som man ser p åfilm ? Som sitter och dricker pilsner och kollar på sport? å har en tröja som det står : Spriten räddade mig från idrott eller nått ! haha vilken syn !

Skönt att vasaloppet äntligen är över ! Nu är de ju bara ett år kvar till nästa. suck.

Och dubbel suck för mora som inte kommer till elit serien nästa säsong heller..



Sköt om dig vännen ! Kram från oss

2009-03-05 @ 12:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0