Torsdag

Jaha, torsdag igen då...idag ska jag städa lite, ut med
filtar och dyligt på vädring, hade jag tänkt.
Men först måste jag in till mora och träffa pappa och
så skulle det komma en kusin till mig från sthlm med sin familj.

Ikväll ska jag iaf fixa till smörgåstårtan, tänkte jag.
Så den får stå och dra i sig tills imorrn, väntar besök då =)
Ska bli riktigt trevligt, sällan nån kommer hit och hälsar på.
Men det är kul när nån kommer.

Tror att solen börjar kika fram lite nu också, såg lite mulet ut
för en stund sen. Men det börjar klarna upp nu, ser det ut som.
Skönt om det är sol känns lite roligare att göra nåt då.
Man blir lite piggare då.
Tror jag ska ta en sväng på badhuset och få lite snabb - sol
där idag också. Går dit en gång i veckan och solar nu.
Det är så skönt så, jag älskar sol, och jag längtar till det blir
så varmt att man kan åka och bada och ligga på stranden
och lapa sol hela dagarna.
Blev inte så mycket av det förra året, tyvär.
Tror jag badade ett par ggr bara, annars brukar jag vara
på stranden mest varje dag då det är fint och varmt...
OM jag kan förstås...beror ju på om man jobbar eller inte.

Nähe nu ska jag ta och klä på och åka in till mora till 12,
så jag får hem och stöka med det jag ska sen.
Tror jag ska göra en riktig storstädning idag,
känns roligare om det blir sol och lite varmt så man kan
öppna fönster och vädra, det är skönt.
Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: dorran

smörgås tårta lät smaskens..hoppas du får en skön helg framför dej!

2009-03-19 @ 09:39:33
URL: http://diezeldoriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0