Torsdag

Godmorgon, eller godmiddag kanske. Har varit vaken en stund
redan, fikat lite och kollat lite på nätet.
Läst lite tidningar mm, som jag alltid gör när jag  vaknar.

Idag ska jag in till mora iaf och plocka lite hos pappa,
får se hur länge jag orkar, det är så himla mycket grejor så.
Men jag hittar en massa kul gamla kläder mm, som jag tänker
använda mig av, om dom passar vill säga...
Jag har fastnat stort för 50 - 60 tal och sånt, jag tänker nämligen
använda mig av det till sommaren, är det meningen iaf.
Beror på om det jag hittar passar på mig eller inte,
dom var ju trådsmala tjejerna på den tiden.
Med " getingmidja " och så fina frisyrer och smink mm.
Men det går ju att sy om, om man har en symaskin,
och kan fixa till om det skulle vara så...

Idag är det mulet och lite kallt ute, har varit runt 13 minus
inatt, och månen har spökat inatt med, därav lite dåligt
med sömn, ännu en natt...suck...
Nåja det blir väl bättre, jag ska ta en sväng till badhuset
idag hade jag tänkt, och sola lite.
Blir en gång i veckan nu iaf, hoppas det blir vår och varmt
ute snart nog, så man kan vara ute i shorts och linne.
Eller ligga på beachen och lapa sol hela dagarna,
det gillar jag, och jag längtar såå.
Nu måtte det väl bli en fin sommar i år, när vi haft så
kallt och mycket snö i vinter...hoppas det iaf.

Nu ska jag iväg en sväng, så ha en bra dag!
Och gå / kör försiktigt ifall det är halt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0