Tisdag och sol

Fint väder idag, solen skiner och det är 5 plus ute =)
Härligt, men tror det blåser så det kanske känns kallt ändå.
Igår vart det lite plockande ute i stugan, rensat och grejat lite där.
Ska ner en vända idag också, få se om det blir någon ordning.
Känns så jobbigt med allt just nu, mycket grejor är det överallt.
Jobbigt att vara utan jobb och pengar, men hoppas det löser sig snart.
Man vet ju aldrig vad som händer, känner mig stressad
när det är så här, men men får trösta sig med att man inte är ensam
om att vara utan jobb och pengar.

Hoppas det blir fint väder nu ett tag framöver, så man kan börja
vara ute mer, är så himla trött på all snö nu.
Känns som den här vintern aldrig tar slut nån gång,
men det går nog fort bara det väl börjar bli varmt, då klagar man väl
för det också...

Blev inte nå skrivande här igår, jag var så trött och slut
när jag kom hem på eftermiddagen.
Jag gjorde mat, diskade och duschade sen blev det inget
mer, hade ingen ork och inget att skriva om heller.
Nu ska jag klä på mig och åka iväg, får se hur mycket det blir gjort
idag då...vet inte vart man ska göra av allt skit.
Usch vilket elände ='(

Ha en bra dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0