Städtajm

Varit hemma en stund, slängt ut några filtar jag haft i soffan
på vädring, så fint väder idag så jag passa på då.
Träffat pappa och min kusin från sthlm och hennes man,
vi fikade och tjattrade ett tag om ditten och datten.
Mycket om allting, det var trevligt att se dom det var så längesen.

Sen så var jag på badhuset och fick lite sol i 24 minuter =)
Det var skönt en stund.
Och nu har jag lassat i bilen en massa skräp som stått
här och samlat damm ett tag, flaskor och burkar mm.
Nu ska jag iväg med det så jag blir av med det.
Ska nog på systemet också och få något gott till helgen,
ifall att det  blir nåt skoj.
Sen blir det väl hem och ta en skön dusch efter allt pysslande,
sen ska jag ta itu med smörgåstårtan så den blir klar.
Kommer och dreggla ihjäl mig tills imorrn =p
och längta tills jag får sätta tänderna i den...haha...
Som jag säger..." fniss "
Men jag lovar...Jag ska INTE dreggla PÅ tårtan ;o)

Ha en bra eftermiddag i vårsolen
KRAMELIKRAM
=D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0