Sommartid idag

Då var vi där igen, tiden för sommartid och vi ska ställa klockorna
en timme framåt. De som jobbar får gå upp en timme tidigare än
normalt...det vet jag är asjobbigt första veckan, innan man kommer
in i det. För mig märks det inte så mycket just nu, eftersom
jag är hemma. Men just idag kändes det konstigt då jag vaknade
och klockan var 11 i stället för 10...
Nåja då går denna dag ganska så fort, antar jag, då vi är en timme
före normal tid...



Igår var jag ute hela dagen och åkte bil, först i Falun på veteranmarknad,
vilket inte var så värst kul, för där fanns bara mopedgrejor typ.
Inget annat skoj alls som jag var intresserad av.
Sen blev det biltema i borlänge, där handla jag nya torkarblad
till volvon, och en tempmätare till Forden, så jag får bättre koll på om
den blir för varm...bättre så då den behagade koka i somras =(
Men det gick bra, tur nog.
Jag var hemma sent igår kväll, och var rätt trött så jag gick till sängs
tidigt, efter jag ställt om klockor mm.
Skönt att sova inatt för jag har sovit så gott och känner mig pigg idag.

Nu ska jag ta mig in i duschen sen får jag se vad jag hittar på.
Det är ca 5 plusgrader ute och slaskigt så det kan ju tänkas
att jag tar mig en promenix, jag får se hur jag gör.
Ska gå ut och byta torkarblad på volvon iaf...

Vad har Ni gjort för kul i helgen då??

Ha en skön söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0