Soligt och fint

Inget blåsväder idag, verkar det, men igår blåste det rejält.
Usch och fy, inget roligt vara ute då.
Men träden står då still idag så det kan ju bli riktigt varmt
och fint idag, om det vill sig väl, skönt.
Ska väl iväg och handla snart, sen hem med det och kanske
försöka städa undan lite, om jag finner ork till det.

Kollade nyss på termometern den visar plus 4 grader =)
Wow, kan bli skönt idag, om det ger f*n i att blåsa!
Våren närmar sig sakta men säkert och det känns
bra, hade inte varit så kul om det varit tvärs om, inte just nu.

Nu har jag fikat gott kaffe så nu ska jag ta mig ur den här
stolen och släppa tangenterna, och klä mig för att
åka in och handla det jag ska ha till smörgåstårta.
Bäst och ta med STORA kassen idag så allt får plats.
Blir " packåsna " idag när jag ska bära in allt här hemma.
Men det ska bli kul att göra en smörgåstårta igen,
det var år sen sist det blev en sån.
Ha en bra dag, så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0