Soligt och fint =)

Härligt att få återse solen igen, är några minusgrader,
men huvudsaken att solen är framme.
Känns lite bättre då och får lite mer energi =)
Men ändå, känner mig rätt mör i kroppen idag efter allt
plockande igår, sen vaknade jag med ett ryck redan klockan
halv 8 i morse, vet inte vad det var, jag bara studsa ur sängen...
Trodde klockan var mer än den var, antagligen.
Så nu har jag fikat gott morgonkaffe, surfat runt lite på nätet,
läst tidningar mm.
Och nu har jag duschat och klätt på mig, och nu vet jag inte vad
jag ska göra...?!
Sitter och fundilerar på om jag ska ta en promenad i solen,
men först ska jag nog äta något...vet bara inte vad...
Har ju inte handlat nåt på hela helgen,
bara för jag har ätit smörgåstårta, den måste ju ätas upp...
Så nu har jag ätit mig trött på det faktiskt,
nu vill jag inte se en smörgåstårta på lääänge, hehe...
Ska nog kolla i frysen om jag hittar nåt av värde att
stoppa i mig, får bli något snabbt och lätt.
Tror jag har en taco - paj i frysen, det är gott och går
snabbt, bara att värma.

Tänker nog inte göra så stora utsträvningar idag tror jag,
ska pyssla lite här hemma tror jag idag.
Dammsuga kanske, diska lite och få igång en tvätt.
Sen får jag se.
Finns några " måsten " hela tiden att ta tag i varje dag,
så det är bara att bita ihop.
Kanske jag åker och handlar något till kvällen,
måste ju iaf ha nåt i kylen om man blir sugen på nåt.
Ha en bra dag, och hoppas solen lyser även på Er!
=)


Kommentarer
Postat av: dorran

dom där "måsten" e inte alls roliga, men som sagt dom måste ju göras...hoppas du får en bra dag i alla fall.

2009-03-24 @ 11:51:53
URL: http://diezeldoriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0