Solig söndag..

Fint väder idag, solen skiner från en blå himmel, gött.
Sovit gott har jag gjort också, det var längesen.
Behövde ta igen lite sömn kände jag, så jag sov lite längre
idag, än jag brukar.
Ska nog klä mig och gå ut en vända tror jag,
känna på solen som värmer.
Hoppas det blir fint nu ett tag framöver så snön försvinner
snart, vill ha bort all snö NU!!

Inget planerat idag alls gör vad jag känner för idag bara,
söndagar brukar vara så tråkiga, brukar mest bara lata mig.
Men känner mig rätt pigg idag så jag tror jag ska gå ut
i friska luften ett tag, ta en lång promenad.
Kan vara skönt att vara ute ett tag, det behövs nog nu.

Ha en fin och skön söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0