Snöväder

Snöar idag också, vad är det här?? Ska det aldrig sluta komma
ner sån där skit?? Nu får det väl vara nog snart.
Men men, det är väl så, det ska väl ner för att gamla snön
ska försvinna, antagligen.
Det har sjunkit ihop mycket på några dagar bara,
så det tar sig.

Idag planerar jag att åka in till Mora och plocka lite igen,
det var ett tag sen sist. Måste måste måste...
Känns som jag inte kommer nånstans med det där,
det är ju så himla mycket grejor överallt =(
Mamma var en riktig hamster och samla på allt möjligt skit,
suck...

Ska ta en dusch snart så jag vaknar till så får jag se då
vad som händer sen. Blir väl inne i Mora hela eftermiddagen
och pysslar så man kommer nånstans nån gång.
Har varit lugnt i helgen inga större fadäser har inträffat,
skönt det, då har man inget dåligt samvete iaf =)
På lördag ska jag kanske följa med till Falun på veteranmarknad,
så får jag se nåt annat en stund och komma bort från det här.
Kul med veteranmarknader, snart blir det vår och det drar
igång på riktigt med allt kul igen.
Då blir det lite annat med sommar, sol och värme
( förhoppningsvis )
Cruisingar och träffar här och där...vad jag längtar =)

Nähe, nu ska jag ta och fixa och åka in till Mora så det blir
något gjort idag. Nu får det blir plockande hela den här
veckan, om vi ska komma nånstans i allt elände.
Kram och ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0