Segt idag

Finner ingen inspiration att göra något idag, blev så trött plötsligt.
Fryser och känner mig allmänt seg, har så mycket att göra,
så jag vet inte vart jag ska börja...
Tror jag tar en vilodag idag, känner inte för nånting just nu.
Jag skulle tagit mig i kragen och gjort en rensning i min dator,
men jag vet inte om jag orkar, skulle behöva spara ner en hel del
på skivor, och rensat rejält här i " burken "
Så mycket som ligger och " tar plats " så datorn blivit jätteseg
på alla sätt och vis =(
Men det tar sån tid och jag har ingen ro i kroppen just nu,
bara att hoppas inget händer " innan " jag gjort denna åtgärd.
Skulle ju vara katastrof om jag förlorar allt jag vill ha kvar =/
Det har hänt en gång att hårddisken jag hade då, bara gav upp,
och all musik mm gick förlorad, sucka...
Det var inte alls roligt, men jag får skylla sig själv.
Det var min gamla dator och den använder jag inte längre ändå så,
nu har jag en intern och en extern hårddisk.
Den externa använder jag och spar allt på och flyttar över allt
jag ska ha kvar på...så egentligen är det ju bara att köra en
formatering på interna hårddisken ju...men orken finns inte.
Sen tar det sån jäkla tid att lägga in alla program mm.
Och jag känner att jag har inte huvud för det idag,
då ska man vara pigg och vaken så man vet vad man gör.
Och det är jag inte idag...nä det får bli en annan dag det.
Nu ska jag nog lägga mig i soffan ett tag och vila en stund.
Kanske sova en stund, då kanske det blir bättre sen.
Hörs! ZZzznark....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0