Promenad i solen

Tog en riktigt lång promenad och det var så skönt i solen =)
Den värmde på bra och himlen är klarblå, f*n så gött.
Satt här ute när jag kom tillbaka och solade näbben lite,
ville absolut inte gå in, men men...
Fanns saker inne jag fick lov ta tag i, disken bla.

Mycket skotrar var ute på sjön och åkte, om man ändå
hade haft en sån att åka en tur på...
Några satt nere vid båthamnen och grillade och såg ut
att ha det riktigt mysigt vid elden.
Och det luktade ju så gott ;o)

Skönt nu om det blir så här fint framöver, då är nog snön
borta snart, härligt ska det bli.
Fast det är rätt mycket snö så det tar nog tid innan det
här är borta =(
Hoppas bara den är borta om en månad sådär,
för då ska min fåårrd ut i det fria igen.
Vad roligt det ska bli, längtar sååå.

Nähe, nu ska jag se vad jag mer ska hitta på..
Kanske går ut igen, det var så otroligt skönt ute.
Ha en fortsatt trevlig söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0