Pappersarbete

Så gick den dagen till slut, jag började rota i en hög med
papper jag har vid datorn, och där fanns en hel del som
behövde rensas och plockas i en pärm.
Så det har jag fixat med i eftermiddag, och det var inte
lite papper heller, från flera år tillbaka...kasta bort och spara
bara de 2 senaste åren...
Så blev den högen mindre och det som vart kvar sitter nu
fint i en pärm, åå så duktig jag var nu *klappar mig själv på huvet*



Nu återstår väl inget annat än invänta sängen så småningom,
nu ska jag smurfa runt lite och kolla om jag finner på något
skojsigt, får väl se om jag hittar igen en rolig lista jag såg
nånstans häromdagen...glömde att spara den så klart.
Men ska se om jag hittar igen den på något vis.
Ha en fortsatt bra och trevlig kväll,
Och sov så gott, när det blir dax.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0