Ny vecka

Då så, ska väl vasaloppsskiten vara över för den här gången.
Skönt! Men det är mindre skönt att titta ut genom fönstret...
Det snöar =( nu får det väl vara nog!!
Jag VILL ha VÅÅÅR NUU!!!
Suck vad tråkigt.

Jag ska åka in till Mora idag och handla lite, nästan tomt
i skåpen nu. Har inte varit nånstans i helgen så idag tänker
jag åka en sväng, och nu får jag åka vart jag vill inne i mora =D
Hehe...
Hmm, tro om jag ska ner till min stora, lilla " darling " också
en sväng, har inte varit till den på länge ( fåårrden, alltså ) =)
Ska försöka komma ihåg det...
Ska också hälsa på lilla pappsen också, eftersom jag inte
varit ner nåt i helgen pga vasaloppet.

Blir lite kort det här inlägget, men ska iväg så fort jag kan.
Så jag önskar Er en bra dag, och sköt om Er!!

Kram, Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0