Nu är det klippt...

...ny frisyr...eller ja, nästan...nu blev det hel lugg istället =)
Lite ovant nu i början och få den att ligga som den ska,
men men, det finns ju platt - tång och grejor så det ska väl gå bra.
Kanske lägger in före och efterbilder imorrn, är för trött ikväll.
Ser bara så himla trött ut på kort ikväll...blev inget bra alls.
Fick huvudvärk ikväll igen =( suckar...sover nog för dåligt,
sen dricker jag alldeles för lite vatten...som vanligt.
Jag lär mig aldrig.

Känner mig orolig för pappa nu också, han äter lite dåligt
och blir bara magrare och magrare ='(
Eller ja, äter gör han väl, men det fastnar inget på han.
Men det är nog jobbigt för han och vara så ensam jämt,
efter mamma gick bort i julas.
Men jag hoppas det blir bättre bara det blir varmare ute så det
går att vara ute mer och göra saker i stugan och så.
Tror det iaf och hoppas, så klart.
Får inte bli nåt mer elände nu, tycker vi haft nog av det den här
vintern, många som gått bort för oss i släkten nu på bara nån
månad emellan varje, så nu får det räcka ett tag.
Orkar inte med mer sånt nu på länge...det är nog med det som är nu.

Nåväl, nu ska jag nog slänga i kull mig i soffan och se om det är
något sevärt på " dumburken ".
Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0