Nice väder =)

Soligt, varmt och fint väder ute idag, Härligt! =)
Så skönt ute, har redan varit iväg ut en sväng och kännt på solen
hur den värmer så skönt.
Snart ska jag ta en dusch, sen iväg och bli klippt i eftermiddag,
får se vad jag ska hitta på idag...
Ska inte ta mer än en ½ centimeter för nu ska här sparas
så det blir långt och jag kan göra lite olika frisyrer =)
Det är skojigt.
Mår iaf bättre idag, skönt att inte ha ont i huvet.

Såg föresten i en biltidning i kaledern att det skulle bli
50 - tals grejs i → Ejendals arena ← i år igen, den 2a maj, tror jag det var.
Ska försöka åka på det i år då det inte blev förra året.
Verkade som det drog mycket bilar och folk,
och att det var kul att vara där..
Så det ska jag försöka få ihop till, och försöka ha råd att åka dit.

Nä nu kurrar magen så jag ska ta och fixa lite mat,
sen blir det duschen och iväg igen lite senare.
Ha en skön och bra dag i solen!
=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0