Morning =)

Vaken nu *gäspar stort* men jag är såå trötter,
har varit lite si och så med sömn inatt, tänkt mycket som vanligt.
Blir sån ibland, ligger och fundilerar på allt möjligt,
sen går det inte att somna.

Idag ska jag iaf ut och äta med pappa, moster och morbror med
respektive, vi ska på china och äta lite gott tänkte vi.
Anledning: Lilla pappsen har ju fyllt år =)
Så vi tänkte ta ut han och bjuda han på mat då,
ska bli riktigt trevligt faktiskt. och han behöver ut lite bland folk,
och få lite miljöombyte. Jag också för den delen...
Min kusin skulle också med, en av dom iaf,
den andra har dragit till sthlm tror jag det var.
Inte så ofta jag träffar hon som ska med idag, hon bor i borlänge,
så det blir inte så ofta ändå, fast det är så pass nära.

Nåväl, trevligt ska det bli iaf, skönt och komma ut lite
och göra något annat och träffa moster och co.
Så nu ska jag vicka i mig nån kopp kaffe här,
sen in i duschen och börja göra mig i ordning.
Ska vara där till kl. 14 och jag tänkte åka in lite innan,
till pappa. Så nu sticker jag och återkommer sedan.

Ha en bra dag ♥
Kramar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0