Mitt i natta

Blev inte så mycket vila i eftermiddag, slöa i soffan och kolla
på tv:n. Sen blev jag sittande där hela kvällen mest.
Nu när jag ska lägga mig så är det MINUS 14 grader ute =(
Brrrr, det är kallt för att vara i slutet på mars, suck!
Vart är våren? Kom den av sig totalt?
Undrar ju vart den tog vägen.

Satt och bläddra i tidningar...ja på internet...
Såg nåt om nåt nytt virus - mask som är på G till 1a April...
I → Aftonbladet ←
Man kanske redan är drabbad =( vem vet.
Usch och fy för sånt elände, vill man ju inte ha!!

Nä, nu ska jag sussa och krama kudden ett tag.
Godnatt och hoppas ni sover gott!
=)

► Appropå det så är det ju VÅFFELDAGEN idag onsdag ◄
Gott gott =p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0