Min dag idag.



Oops, go' morron, har inte hunnit klä på än =/
Nyss vaknat gjort lite kaffe, ser ut att bli en fin dag idag.
Härligt, hoppas det blir mycket sol och varmt idag.
Igår regna det ganska mycket, inte så länge,
men det var nog bra så sjönk snön ihop lite mera.

Ska in till pappa vid 12 idag och äta lite, något annat
blir det nog inte idag, vad jag vet.
Känner inte för något större engagemang idag heller,
har ingen större lust att göra något.
Ett år äldre idag då, eller nä, jag fyller 30 år, det räcker väl ;o)
Grattis, till Mej!



Skönt iaf att vi går mot vår och dagarna blir längre.
Märks på kvällarna nu det är ljust till efter 18 iaf,
det känns bra.
Idag ska jag kanske hämta ut mitt värme element till
fåårrden också, om det har kommit vill säga...
Hoppas det, kan vara skönt att få till nån värme i den
också, så man slipper få imma på rutorna fram på
morgonkvisten. Brukar behaga bli lite rått och fuktigt då,
även om det är sommar. Och speciellt när det regnar och så...
MEN NÄ föresten, vi ska ha en FIN sommar i år,
det är vi väl värda efter denna kalla, snöiga vinter?  =)

Nä nu ska jag fika klart, sen in i duschen och iväg.
Ha en bra dag!
♥ KRAMAR ♥


Kommentarer
Postat av: Sofia

GRATTIS GRATTIS!!

Hoppas du får en underbar dag!

Verkar ju iaf bli sol =)



Ja nog fan ska vi ha en FIN sommar =)

Så vi kan åka fåårrrd och mc varje dag =)



Ha de så bra!

Grattis-kramar

2009-03-17 @ 09:13:28
URL: http://eliasmathilda.blogg.se/
Postat av: Marita

Grattis på födelsedagen min vän!!!

Kram Marita

2009-03-17 @ 11:09:14
Postat av: Lena

G R A T T I S K R A M I S A R till Pinglan min. 30 år...PYTTSAN!!! Trodde bara det var 27 BIGBIGSMILE

2009-03-17 @ 21:41:04
Postat av: Nanne

Ja men va kul! Då är vi ju lika gamla du och jag då?! ;o)

Grattiskramar i massor i efterskott

2009-03-18 @ 12:22:01
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0